Nová Výzva 21 dní pro rok 2016

Ploché břicho bez leh sedů a sklapovaček?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 15. února 2012 | Kategorie Spalování tuků

Ploché břicho bez leh sedů a sklapovaček?

Otázka plochého břicha trápí opravdu mnoho lidí a důkazem toho je značná zásoba emailů podobného znění, které pravidelně dostávám:

„Dobrý den, začínám se cvičením a potřebuji hlavně zpevnit břicho a zadek. Poraďte mi, prosím, jak na to?“

„Podařilo se mi dost zhubnout, ale tuk na břiše pořád nechce pryč. Jaké cviky na břicho jsou nejúčinnější? Dělám každý den sklapovačky. Stačí to?“

Asi si dokážete představit, že podobných emailů mám v outlooku hodně.

Každopádně je třeba rozlišovat mezi tím, kdo nedělá nic, nakyne a najednou zjistí, že má tučné břicho, a tím, kdo delší dobu cvičí, správně se stravuje a podaří se mu podstatě zhubnout, ale přesto jeho břicho není ploché.

Celý článek: Ploché břicho bez leh sedů a sklapovaček?

Poslat e-mailem

Protein vs gainer

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 7. února 2012 | Kategorie Stravování

Protein vs gainer

Stále se setkávám s jedinci, kteří se všemi možnými způsoby snaží o obrovské svaly, ale dopouštějí se poměrně zbytečné chyby:

– po tréninku dávají přednost pevné stravě s domněnkou, že poskytují tělu to nejlepší a nejstravitelnější.

''Nenechte se zmást nesmysly a jděte svalům naproti!''

Nejčastějším důvodem pro volbu pevné stravy bývá negativní zkušenost (kvůli neznalosti) s produktem, který vám nechutnal, způsoboval plynatost nebo jste ho nesmyslně dávkovali.

Celý článek: Protein vs gainer

Poslat e-mailem

Kazma není úplnej loser

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 27. ledna 2012 | Kategorie Spalování tuků

Kazma není úplnej loser

Je vidět, že vás naše video s Kazmičem zaujalo a chtěli jste pokračování. Chtěli jste vidět někoho živého, jak se mění před očima a dosáhne ve stanoveném čase parádních výsledků. Jo to já taky, ale ne všechno jde podle plánu.

I když to tak může na první pohled pro nezúčastněné vypadat, není to pravda – Kazma není úplný looser. Pustil se do přeměny postavy poctivě. Opravdu přestal žrát burgery, chipsy a hranolky a přesedlal na přírodní potraviny a posilovnu. Ale pak se mu přihodila nepříjemná podpásovka...

Slíbil jsem vám, že o tom napíšu článek. Sice se zpožděním, ale tady ho máte. ;-)

Celý článek: Kazma není úplnej loser

Poslat e-mailem

5 způsobů, jak zlepšit své maximum na shybech

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 9. ledna 2012 | Kategorie Budování svalů

5 způsobů, jak zlepšit své maximum na shybech

Dle mého názoru jsou shyby univerzálním cvikem na porovnání síly a vytrvalosti. I když existují i jiné cviky přicházející v úvahu jako třeba:

- kliky vzhůru nohama

- bench press nebo kliky

- dřepy nebo mrtvé tahy

všechny mají nějaké nedostatky, které limitují jejich všeobecné použití.

Kliky vzhůru nohama jsou pro většinu lidí příliš náročné. Obyčejné kliky jsou zase příliš snadné a bench press nebere v potaz tělesnou hmotnost. Nakonec tu jsou dřepy a mrtvé tahy, které patří mezi elitní vzpěračské cviky poměřující sílu, ale pro lidi mající potíže se zády a koleny představují nepřekonatelný problém.

Celý článek: 5 způsobů, jak zlepšit své maximum na shybech

Poslat e-mailem

Rok 2012 a co dál?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 23. prosince 2011 | Kategorie Ostatní

Rok 2012 a co dál?

Blíží se nám konec roku a řadu z vás bude určitě zajímat, co mohou čekat v následujícím roce za novinky v rámci prodloužení či zakoupení VIP členství na těchto stránkách. Nicméně než se do toho pustím, chtěl bych vám všem popřát poklidné prožití vánočních svátků. Dále bych chtěl poděkovat všem členům za jejich dotazy a podněty v Diskusi, protože to znamená, že se řídíte tím, co zde s Jakubem doporučujeme.

Teď ale k tomu, co nás čeká v roce 2012. Nejdůležitějším datem bude 21. prosinec, kdy má nastat konec světa. Protože tento den vychází na pátek, nebudou ti, kdo trénují pondělí, středa a pátek, nijak ochuzeni. Jestli ovšem trénujete v úterý, čtvrtek a sobotu, mám pro vás blbou zprávu – o sobotní trénink pravděpodobně přijdete...

Neházejte ale flintu do žita, pokusíme se vám to ale s Jakubem vynahradit těmito novinkami:

Celý článek: Rok 2012 a co dál?

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack