Nová Výzva 21 dní pro rok 2016

Jak si správně vybrat?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 12. prosince 2011 | Kategorie Ostatní

Jak si správně vybrat?

Před jistou dobou jsem se začal zajímat o vhodné oblečení k tréninku. Začalo to tím, že jsem si chtěl na sebe vybrat jen něco slušivého. Při hledání jsem narazil jednak na zcela obyčejné kusy, které na první pohled nebyly ničím výjimečné, ale také na oblečení vyznačující se různými funkčními vlastnostmi. Jednalo se třeba o rozdílné materiály, odvětrávací zóny, reflexní proužky, vyztužená místa a další serepetičky, které byly na první pohled mnohem atraktivnější ale i výrazně dražší.

Tak jsem si položil prostou otázku: „Je to jenom módní záležitost, anebo všechny ty prvky mají i nějaký hlubší smysl?

Celý článek: Jak si správně vybrat?

Poslat e-mailem

Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 2/2

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 9. prosince 2011 | Kategorie Stravování

Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 2/2

Nejprve krátce zrekapituluji, co jsme si pověděli v prvním díle této dvoudílné série. Představil jsem několik tipů, jak optimalizovat stravu před tréninkem a po něm. Řeč byla o vláknině, jejím načasování, o nezbytných minerálech podporujících silový trénink a také vhodných zdrojích živin.

Věnovali jsme se tedy hlavně výživě podporující samotný trénink v časovém horizontu cca 1 hodina před a 1 hodina po tréninku. Její důležitost dokazují i některé metody úpravy jídelníčku zaměřující se pouze na stravu před a po tréninku. Toť vše k prvnímu článku.

Dnes si povíme co, jak a kolik přijímat těsně před tréninkem, během něj a ihned po něm. Protože má tento článek sloužit jako praktický návod a nejen teoretické řeči, součástí jsou i konkrétní příklady. Tak jdeme na to!
 

Celý článek: Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 2/2

Poslat e-mailem

Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 1/2

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 6. prosince 2011 | Kategorie Stravování

Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 1/2

Chcete-li v posilovně podávat stále lepší a lepší výkony, měli byste vědět, jak se na trénink správně připravit. Jednou z nejdůležitějších věcí, které v rámci této „přípravy“ můžete udělat, je dodat tělu ty správné živiny ve správný čas. Strava před tréninkem totiž ovlivňuje vaší koncentraci při tréninku, distribuci živin a také jejich využití, což má přímý vliv na kvalitu tréninku.

Mám totiž zkušenosti s lidmi, jejichž výkony se spíše zhoršují. Určitě na to má vliv i řada dalších faktorů – například spánek, obecně jejich kvalita jídelníčku a stravovací návyky, ale také poslední jídlo, co si dají před tréninkem.

Každý by měl o těchto nedostatcích něco vědět, a proto jsem pro vás zpracoval tento dvoudílný článek o stravě před tréninkem, po tréninku a v jeho průběhu.

Celý článek: Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 1/2

Poslat e-mailem

Stres jako řešitel problémů?

Autor: Mgr. Mirka Jarošová | Datum: 28. listopadu 2011 | Kategorie Motivace

Stres jako řešitel problémů?

Úplné osvobození od stresu znamená smrt. H. H. B. Selye

Neexistuje žádný rozumný návod, jak se v životě vyhnout stresujícím situacím. Proto se dnes podíváme na to, jak převzít otěže stresu do svých rukou.

Pomocí jednoduché mentální strategie si ukážeme, jak ovládat a usměrňovat reakce své psychiky a svého těla při náročných situacích, kterým jsme vystavováni. A buďme upřímní, do těchto situací se často přivádíme sami.

Stres je past, zaseknutá reakce, která se točí stále dokola a může vážně poškodit naše zdraví. To už jsme si popisovali v předchozím článku Stres je největší sabotér. Tělo nás naštěstí na stres vždy upozorní. Chceme-li efektivně ovlivňovat svou stresovou reakci, prvním krokem je důkladně poznat svůj vlastní osobitý stres.

Celý článek: Stres jako řešitel problémů?

Poslat e-mailem

Získejte silácký vzhled

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 21. listopadu 2011 | Kategorie Budování svalů

Získejte silácký vzhled

Jestli jste dosud byli přesvědčeni, že svalnatou postavu tvoří velké bicepsy a svalnatý hrudník, možná konečně změníte názor. Když se zamyslíte nad tím, co z muže na první pohled dělá siláka, dojdete k tomu, že to jsou mohutné trapézy a silný krk. Vzpomeňte si, kdy naposledy jste viděli někoho s velkými trapézy a krkem jako kmen stoletého dubu? Nejspíš vám při pohledu na něj problesklo hlavou: „Tak toho si nechci znepřátelit...“

Možná to byl bývalý boxer, vzpěrač nebo hráč ragby. Na tom ale nezáleží. Podstatné je, že ve vás vzbuzoval respekt, stejně jako u všech ostatních, co byli na blízku.

Mužů s vypracovanou postavou můžete potkat hodně. Mají svalnaté paže, hrudník a břicho, protože se na ně zaměřují každý trénink. Na první pohled ovšem nevzbuzují dojem siláka. Příčinou je zanedbání tréninku trapézů a krku.

Celý článek: Získejte silácký vzhled

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack