Nová Výzva 21 dní pro rok 2016

„Já nemám čas!“

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 1. června 2011 | Kategorie Motivace

„Já nemám čas!“

Toto bývá jedna z nejčastějších výmluv, kterou lidé používají. Nezáleží na tom, jestli se to týká cvičení, stravy nebo řešení jejich zdravotních potíží, šmahem to smetou ze stolu větou: „Nemám čas.“ Zeptejte se sami sebe, kolikrát jste použili tuto univerzální odpověď na následující otázky:

„Proč necvičíš, když si pořád stěžuješ, že tloustneš?“

„Proč vůbec neřešíš, že tě neustále bolí záda?“

„Proč jíš tyhle tučné polotovary a neuvaříš si něco výživnějšího?“

„Půjdeš se mnou dneska běhat / do posilovny / na kolo?“

Je velmi zarážející, že přestože se lidé cítí mizerně, chybí jim energie a nejsou se svou postavou spokojení, raději se s tímto stavem smíří, než aby se snažili tuto situaci zvrátit. Hlava mi nebere, jak někdo může takto rezignovat v otázce svého zdraví a kondice na úkor 20 minut obětovaných 3x-4x týdně. Jak je možné, že se dotyčný smíří s tím, že bude obézní do konce života? Nebo že mu nedělá vrásky na čele, že nezvládne vyjít schody bez toho, aby se potil, funěl a padal do mdlob?

Celý článek: „Já nemám čas!“

Poslat e-mailem

Vybudujte si více svalů za kratší dobu

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 21. května 2011 | Kategorie Budování svalů

Vybudujte si více svalů za kratší dobu

Dnes bych se rád zastavil nad otázkou, proč je vysoko objemový trénink jedním z nejrozšířenějších způsobů tréninku v posilovnách a proč to není ideální způsob tréninku pro většinu lidí. Jestliže trénujete tímto stylem, kladete na regeneraci svalů značné nároky a navíc trávíte zbytečně dlouhou dobu v posilovně. Jinými slovy se ochuzujete o rychlejší svalový růst. Přitom tento styl nemá z vědeckého ani historického hlediska logické opodstatnění, pokud nesypete něco zakázaného. Na další problémy s tím spojené také upozorňuji i ve svém e-booku 20 největších chyb při budování svalů.

Celý článek: Vybudujte si více svalů za kratší dobu

Poslat e-mailem

Revoluce ve spalování tuků

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 3. května 2011 | Kategorie Spalování tuků

Revoluce ve spalování tuků

V dnešní době se každý snaží bojovat s nadbytečným podkožním tukem ale bohužel neúspěšně. Když pomineme veškeré diety a experimenty spojené se stravou, většinu z nás napadne při spalování tuků určitá forma kardio cvičení. Pod pojmem kardio cvičení si představte delší fyzickou aktivitu nízké až střední intenzity, kdy po celou dobu udržujeme stejnou intenzitu cvičení, případně stejnou tepovou frekvenci. Klasickým příkladem je hodina aerobiku, jízda na kole, spinning, jogging nebo plavání.

Přestože kardio bylo fenoménem 80. a 90. let, lidé se stále domnívají, že se jedná o ten nejúčinnější způsob odbourávání přebytečných tuků. Ještě že to tak není, protože znám lepší způsob využití svého času, než trávit hodiny klusáním po lesích. Pokud vám dlouhé hodiny joggingu lezou krkem a výsledky vůbec neodpovídají vaší snaze, pak čtěte dál.

Celý článek: Revoluce ve spalování tuků

Poslat e-mailem

5 rad pro nabírání svalů

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 13. dubna 2011 | Kategorie Stravování

5 rad pro nabírání svalů

„Dobrý den, chtěl bych poradit s nabíráním svalů. Posiluji už více než rok a vážím už půl roku pořád stejně. Snažím se i čas od času přidat váhu na cviky, které cvičím, ale asi to nepomáhá. Můžete mi nějak poradit?“

Emaily tohoto typu a jim podobné dostávám v podstatě každý den. Spousta lidí stále dělá stejné chyby při výběr správných cviků, počtu sérií a opakování a stejně tak i mimo posilovnu ve svém jídelníčku. Jedí stále stejně velké porce a čekají, že jim svaly porostou samy od sebe. Více o nejčastějších chybách při budování svalů se můžete dočíst v mém e-booku.

Celý článek: 5 rad pro nabírání svalů

Poslat e-mailem

Proč je vynechávání jídel tou největší chybou?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 8. dubna 2011 | Kategorie Stravování

Proč je vynechávání jídel tou největší chybou?

Značná část z nás se nenarodila s vrozenou predispozicí k tloustnutí. Vinu na tom nesou především špatné stravovací návyky a nedostatek pohybu. Dnes se budeme věnovat nejčastějšímu zlozvyku v oblasti stravování, a tím je vynechávání jídel, které se stalo běžnou součástí života některých lidí. Mnozí nevědí, co vše se za tímto problémem skrývá a k jakým důsledkům vede.

Neznalost je určitě jedním ze stěžejních důvodů, proč tomu lidé nevěnují dostatečnou pozornost. Pojďme si tedy v detailu říci, co za tím stojí, abyste takové chyby neopakovali.

Celý článek: Proč je vynechávání jídel tou největší chybou?

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack