Nová Výzva 21 dní pro rok 2016

Jak rychle byste měli zvedat činky?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 3. prosince 2010 | Kategorie Budování svalů

Jak rychle byste měli zvedat činky?

Pokud se věnujete posilování a něco jste si o tom už načetli, víte, že záleží nejen na počtu sérií a opakování, zvolené zátěži a výběru správného cviku, ale svou roli hraje i rychlost, se kterou jednotlivá opakování provádíte.

Někteří „odborníci“ doporučují super-pomalé tempo opakování jako například: 6-1-4. Pro ty, kdo netuší, co to znamená: 6 sekund provádíte kontrakci (zvedáte činku) - 1 vteřinu setrváte ve vrcholné fázi - 4 vteřiny provádíte excentrickou fázi (spouštíte činku do původní polohy). Někteří naopak preferují rychlá opakování a jiní se tímto problémem vůbec nezabývají. Co je správně a proč, se dozvíte v následujících řádcích.

Celý článek: Jak rychle byste měli zvedat činky?

Poslat e-mailem

Vyzkoušený systém pro radikální přeměnu postavy

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 1. prosince 2010 | Kategorie Spalování tuků

Vyzkoušený systém pro radikální přeměnu postavy

V tomto článku si krok po kroku představíme postup, jak dosáhnout vytoužené postavy. Nezáleží, jestli máte za cíl spálit přebytečné tuky nebo nabrat kvanta svalové hmoty, následováním těchto sedmi kroků nikdy nesejdete z cesty. Je jen na Vás, jak agresivní taktiku zvolíte, ale na konci stejně budete slavit úspěch.

Tento systém je natolik obecný, že jej můžete v pozměněné podobě aplikovat i v jiných oblastech života. Proto se podle podobné strategie řídí vrcholoví sportovci, top manažeři, úspěšní podnikatelé nebo jiní vysoce úspěšní lidé v naší společnosti.

Celý článek: Vyzkoušený systém pro radikální přeměnu postavy

Poslat e-mailem

Jak upravit příjem kalorií pro spalování tuků

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 30. listopadu 2010 | Kategorie Stravování

Jak upravit příjem kalorií pro spalování tuků

Vždy platí, že pro redukci váhy potřebujete vytvořit energetický deficit. Musíte být ale opatrní, protože příliš velký deficit může zpomalit Váš metabolismus a způsobit ztrátu svalové hmoty. Vaším cílem by mělo být snížení množství podkožního tuku a současné udržení všech svalů. Jakákoliv dieta, která toto nerespektuje, je nevhodná a poskytne pouze přechodné výsledky.

Než budete pokračovat ve čtení, doporučuji si nejprve zjistit svůj aktuální energetický výdej.

Celý článek: Jak upravit příjem kalorií pro spalování tuků

Poslat e-mailem

Jak si stanovit neprůstřelné cíle

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 27. listopadu 2010 | Kategorie Motivace

Jak si stanovit neprůstřelné cíle

Silná motivace v sobě nese změnu myšlení a stanovení pevných cílů. Než budete pokračovat v tomto textu, přečtěte si nejprve článek Síla myšlenky, kde jsem stručně vysvětlil podstatu fungování našeho vědomí a podvědomí.

Nyní se přesuneme k té nejdůležitější součásti silné motivace - stanovení pevných cílů. Jedná se o jednu z nejúčinnějších metod pro dosažení úspěchu nejen v rámci svých kondičních cílů ale i obecně v životě.

Celý článek: Jak si stanovit neprůstřelné cíle

Poslat e-mailem

Jak správně vyhodnotit své výsledky?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 26. listopadu 2010 | Kategorie Ostatní

Jak správně vyhodnotit své výsledky?

Průběžné měření a vyhodnocování výsledků patří k nezbytné součásti efektivního spalování tuků nebo budování svalů. Pro začátečníky bývá hlavním vodítkem klasická domácí váha a na základě poskytnutých výsledků analyzují své výsledky. Když se dotyčný/á snaží zbavit přebytečných tuků, každé snížení hmotnosti je automaticky úspěch.

Naopak při budování svalů je jakýkoliv posun váhy nahoru také úspěch. Myslíte, že je to tak jednoduché? To ani zdaleka. Váha sama o sobě je velmi obecným indikátorem. Bez údaje o procentu podkožního tuku jsou posuny váhy nahoru a dolů špatně interpretovatelné.

Zde se dočtete o všech možných výsledcích, které mohou nastat v rámci přeměny postavy a co přesně byste měli dělat v takovém případě. Čili jak upravit jídelníček, jak pracovat s energetickým příjmem a jak upravit své tréninky, aby výsledky byly lepší a lepší.

Celý článek: Jak správně vyhodnotit své výsledky?

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack