Nová Výzva 21 dní pro rok 2016

Ideální počet opakování v sérii

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 23. listopadu 2010 | Kategorie Budování svalů

Ideální počet opakování v sérii

Toto je poměrně podstatné téma, když přijde řeč na budování svalové hmoty. Je všeobecně známo, že příliš nízký nebo naopak příliš vysoký počet opakování nepřinese nejrychlejší možné výsledky.

Snad každý, kdo posiluje, Vám bude tvrdit, že nejlepší rozmezí opakování pro budování svalů je 8 až 12. Stejně tak každý kulturistický časopis nebo internetové stránky budou tvrdit to samé. Pravda je to jen z části, a proto rozeberu tohle téma detailněji.

Nejprve je potřeba si uvědomit, že budování svalů jde ruku v ruce s nárůstem síly. Téměř nikdy neuvidíte neskutečně silného jedince, který je hubený. Na druhou stranu jen těžko narazíte na týpka s obrovskými svaly, který nemá sílu. Pro současnou stimulaci síly a svalového růstu je potřeba snížit počet opakování.

Celý článek: Ideální počet opakování v sérii

Poslat e-mailem

7 zásad pro spalování tuků bez jojo efektu

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 22. listopadu 2010 | Kategorie Spalování tuků

7 zásad pro spalování tuků bez jojo efektu

Abyste dosáhli trvalých změn, musíte zcela zapomenout na klasické strategie diet. Běžná dieta je dlouhodobě neudržitelná, a proto vždy ztracená kila naberete zpět. Proto byste se měli poohlédnout po jiných způsobech, které fungují dlouhodobě. Nyní si přiblížíme 7 zásad, které změní Váš pohled na běžné diety, pomohou Vám permanentně odbourávat tuk a zároveň předejdete hladovění.

Budete-li se držet těchto zásad, nemusíte se strachovat, že shozené kilogramy zase naberete zpátky.

Celý článek: 7 zásad pro spalování tuků bez jojo efektu

Poslat e-mailem

Metody zjišťování energetického výdeje

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 19. listopadu 2010 | Kategorie Stravování

Metody zjišťování energetického výdeje

Zjištění energetického výdeje je zásadní informací, když chcete něco udělat se svou postavou. Přestože spalování tuků a nabírání svalů jsou protichůdné cíle, v obou případech budete pracovat s hodnotou energetického výdeje. Jak tuto hodnotu zjistíte, co Vám interpretuje, k čemu ji využijete a jak s ní pracovat se dozvíte v tomto článku.

Všechny výpočty představují energetický výdej při homeostáze, což je stav, kdy si udržujete přibližně stejnou váhu - nehubnete ani nepřibíráte. Abyste si zvolili jídelníček, který se bude nejvíce blížit Vašim potřebám, musíte nejprve znát svůj energetický výdej.

Celý článek: Metody zjišťování energetického výdeje

Poslat e-mailem

Síla myšlenky

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 18. listopadu 2010 | Kategorie Motivace

Síla myšlenky

Správná motivace je z mého pohledu nejdůležitějším předností každého, kdo chce dosáhnout vypracované, sportovní postavy. Stejně tak to platí i v jiných oblastech života. V tomto článku se dozvíte, jak naladit své myšlenky, než začnete zvedat činky, uběhnete první kilometr nebo přejdete na jiný způsob stravování. Jestliže úspěšně zvládnete tuto proceduru, vše ostatní půjde mnohem snadněji a brzy se můžete těšit z obdivuhodných změn.

Na druhou stranu mohu téměř se 100%ní jistotou říct, že bez pozitivního myšlení a silné motivace povede Vaše počínání k neúspěchu, nehledě na to, jak moc se budete snažit.

Ti z Vás, kteří už zkusili nějakou dietu, cvičení nebo zázračný suplement a vše skončilo nezdarem, by měli začít právě tímto článkem.

Celý článek: Síla myšlenky

Poslat e-mailem

Tréninkový objem aneb proč nedělat vysoký počet sérií

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 17. listopadu 2010 | Kategorie Budování svalů

Tréninkový objem aneb proč nedělat vysoký počet sérií

Tréninkový objem můžeme definovat jako celkový počet sérií, opakování a zátěže, se kterou pracujeme. Zjistíme ho vynásobením těchto parametrů. Jestliže zvedáme 75kg na dřepy, a to ve 3 sériích po 10 opakování, bude to vypadat následovně: 75kg x 3 série x 10 opakování = 2250kg. Teď když víte, co znamená tréninkový objem, můžeme si říct, proč kulturistický trénink z dlouhodobého hlediska nefunguje pro většinu obyčejných lidi.

Celý článek: Tréninkový objem aneb proč nedělat vysoký počet sérií

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack