Nová Výzva 21 dní pro rok 2016

Metody měření podkožního tuku

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 13. listopadu 2010 | Kategorie Ostatní

Metody měření podkožního tuku

Pravidelné měření a vyhodnocování výsledků musí být součástí strategie při spalování tuků či nabírání na svalové hmotě. Bez kvalitní zpětné vazby Vaše výsledky nikdy nebudou optimální. Důvod je prostý. Zkrátka nebudete přesně vědět, co funguje a co nefunguje, protože zpětná vazba selže. Způsobů, jak přesně změřit podkožní tuk a následně z tohoto ukazatele vyvodit nějaké závěry je hned několik. V zásadě se liší cenou, přesností a dostupností. Po zhodnocení jejich kladů a záporů si na ně můžete udělat vlastní názor.

Celý článek: Metody měření podkožního tuku

Poslat e-mailem

Proč 90% diet nefunguje

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 11. listopadu 2010 | Kategorie Stravování

Proč 90% diet nefunguje

V dnešní době si téměř každý představí pod dietou několikaměsíční omezení stravy, díky kterému by měl zhubnout na požadovanou hmotnost. Takový styl diety bohužel často končí nezdarem, protože si tělo po čase zvykne na nižší příjem energie a hubnutí se zpomalí, a posléze až zastaví. Obvykle si dotyčný řekne, že musí ještě více snížit svůj energetický příjem. Takový koloběh nelze vydržet příliš dlouho a člověk se po čase opět vrátí k původní stravě. Ztracené kilogramy se rychle vrátí a zpravidla se k nim přidá dalších několik kil navíc. Takže co s tím?

Výsledek? Zbytečné trápení končící horším stavem, než byl ten původní.

Jaký má smysl hubnout podle nějaké diety, když na tom budete ještě hůř než předtím? Jaký je problém nízkokalorických diet? Pokud se hodláte zbavit přebytečných kil, měli byste se soustředit na přebytečný tuk a svaly si udržet v maximální možné míře.

Celý článek: Proč 90% diet nefunguje

Poslat e-mailem

6 faktorů ovliňujících energetický výdej

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 9. listopadu 2010 | Kategorie Spalování tuků

6 faktorů ovliňujících energetický výdej

Při spalování tuků nebo nabírání svalů hraje rozhodující roli množství přijaté energie a množství vydané energie. Energie, kalorie a kilojouly vyjadřují všechny jednu a tu samou věc. Podávají nám informaci o stavu naší energetické rovnováhy.

Zjednodušeně řečeno, je-li příjem energie menší než její výdej, začne naše tělo brát energii ze svých zásob (nejen z tukových). Pokud je naopak Váš příjem vyšší než výdej energie, tělo si přebytečné kalorie bude uchovávat v podobě tuků nebo je použije na tvorbu svalů (svalovou hypertrofii). Kdy, jak a proč je výhodné zvýšit příjem energie pro tvorbu svalů, se dozvíte v článku Základní principy nabírání pro hubeňoury část 1.

Nicméně jedna věc platí pro oba dva případy - musíte vědět, co ovlivňuje Váš energetický výdej!

Celý článek: 6 faktorů ovliňujících energetický výdej

Poslat e-mailem

Výběr správných cviků pro maximální svalový růst

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 5. listopadu 2010 | Kategorie Budování svalů

Výběr správných cviků pro maximální svalový růst

Výběr cviků tvoří první krok při sestavování kvalitního tréninkového plánu. Bohužel mnoho lidí dělá chybu už při tomto kroku, a proto jejich výsledky nejsou optimální. Vybírat si cviky podle toho, jak se mi cvik líbí nebo jaké cviky dělají kulturisté, není dobrý nápad. Nejprve se naučte základní vícekloubové cviky a buďte v těchto cvicích excelentní, pak můžete zkoušet další doplňkové cviky.

Představte si, že chcete být skvělý matematik. Když nebudete umět sčítat, odčítat, násobit a dělit, nikdy nebudete dobří v matematice. Zkrátka být skvělý v základech je důležitým předpokladem k tomu, abyste se mohli dále zlepšovat. Převedeno do jazyku posilování - buďte nepřekonatelní na základních cvicích a až pak zkoušejte nějaké doplňkové cviky.

Celý článek: Výběr správných cviků pro maximální svalový růst

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack