Nová Výzva 21 dní pro rok 2016

Sebepoznání

Autor: Michal Kolář | Datum: 2. května 2013 | Kategorie Motivace

Sebepoznání

Lidé podávající sportovní výkony na hranici svého maxima, excelují v jedné specifické oblasti, která se sportem na první pohled moc nesouvisí. ...

Co je ta záhadná oblast? Jde o sebepoznání. Snažíte se pochopit, co se odehrává ve vašem nitru, o čem smýšlíme a hlavně jak se cítíte, když přijde zlomový okamžik. Díky tomu, že si začnete klást správné otázky, dokážete nalézt dlouho očekávané odpovědi, které vás posunou dál k lepším výkonům. K těmto otázkám se za chvíli dostaneme.

Celý článek: Sebepoznání

Poslat e-mailem

Jak uchopit osvědčený systém 5x5

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 23. dubna 2013 | Kategorie Budování svalů

Jak uchopit osvědčený systém 5x5

Kdo nezná ostřílený styl budování síly a objemu 5x5, měl by si zopakovat základy. Ani by mě moc nepřekvapilo, že se takoví najdou a nebude jich málo.

V dnešní době je všem totiž mnohem známější pokročilý kulturistický split, než základy, na kterých kulturisté zlaté éry stavěli v začátcích. Příkladem za všechny může být Arnold nebo jeho parťák Franco Columbu.

Pokud jste se někdy setkali s powerlifterskou klasikou 5x5, pravděpodobně jste použili stejnou váhu v každé z 5 sérií po 5. To je asi nejzákladnější přístup a ze začátku budete nadšení. Je to ale stejné jako se oženit s první ženou, kterou potkáte.. Jak můžete hodnotit, když nemáte srovnání?

Dnes tedy uvedu několik způsobů, jak těžit ze systém 5x5 nejen v začátcích.

Celý článek: Jak uchopit osvědčený systém 5x5

Poslat e-mailem

Výsledky soutěže přeměna postavy 2012/13

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 15. dubna 2013 | Kategorie Motivace

Výsledky soutěže přeměna postavy 2012/13

Včera bylo ukončeno Facebookové hlasování soutěže v přeměně postavy. Tentokrát jsme rozšířili možnost účasti i pro uživatele stránek Cvičení doma a i díky tomu se do soutěže přihlásilo přes 120 lidí. To považuji za poměrně vysoké číslo. Všichni účastníci poslali své počáteční foto, váhu, míry a napsali, čeho by rádi dosáhli.

Pochopitelně ne všichni vydrželi ve svém úsilí až do konce. Během soutěže se mnozí omluvili, že pro ně soutěž končí. Byla zde řada velmi nadějných případů, které zastavilo zranění - to je velká škoda a samotného mě to mrzelo. Jiným, těch byla většina, chyběla potřebná sebedisciplina.

Celý článek: Výsledky soutěže přeměna postavy 2012/13

Poslat e-mailem

Jak zocelit svou mysl a překonat se!

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 2. dubna 2013 | Kategorie Motivace

Jak zocelit svou mysl a překonat se!

Rád bych vám dnes představil jednoho z našich členů na stránkách Trener-online.cz. Michal určitě není typický příklad člověka, který přišel na mé stránky kvůli lepší postavě.

Michalovou specialitou jsou ultramaratony – dáli se to tak říct – o délce okolo 100 km i více. Absolvuje je na běžkách, na kole nebo jednoduše po svých.. Tyto závody jsou navíc jedinečné náročností svého terénu, protože účastníci závodu překonávají převýšení i několik tisíc metrů.

S Michalem jsem se spojil zhruba před měsícem. Netrvalo dlouho a záhy jsme se domluvili na spolupráci.

Určitě si dokážete představit, že příprava na závody, který trvá 16 až 20 hodin není jen o fyzičce.

Přečtěte si proto Michalův příběh a těšte se v budoucnu na jeho další příspěvky! ;-)

Celý článek: Jak zocelit svou mysl a překonat se!

Poslat e-mailem

Jak se zlepšovat na doplňkových cvicích?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 26. března 2013 | Kategorie Budování svalů

Jak se zlepšovat na doplňkových cvicích?

Jestliže se posilování věnujete řadu let, musíte vědět o rozdělení cviků na hlavní a asistenční (doplňkové). Vzápětí se dozvíte, v čem je to praktické a jaké to má důsledky.

Když si předem rozškatulkujete cviky do těchto dvou kategorií, vyplyne vám z toho, jaké pořadí zastávají v tréninkovém plánu, jaký je jejich účel a taky, jakým způsobem se na nich zlepšovat.

Něco vyplyne samo od sebe. Každopádně je dobré o tom vědět a hlavně si to uvědomit.

Hlavní cviky jsou vícekloubové, zpravidla technicky náročnější a snadněji u nich navyšujete závaží. Asistenční cviky zkrátka nejsou těmi tahouny, když chcete skokově zlepšit svou výkonnost (=sílu, rychlost, dynamiku, atd.). Tyto cviky se naučíte poměrně rychle, ale přidávání závaží se po čase stane sváteční záležitostí.

A o to právě jde - jak jinak zlepšovat své výkony, když zvyšování závaží nepřichází v úvahu?

Celý článek: Jak se zlepšovat na doplňkových cvicích?

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack