Nová Výzva 21 dní pro rok 2016

Dlouhodobá detoxikace: Cesta k trvalému zdraví!

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 19. března 2013 | Kategorie Spalování tuků

Dlouhodobá detoxikace: Cesta k trvalému zdraví!

Toto je třetí poslední díl série článků o detoxikaci. Aby vám to celé dávalo větší smysl, doporučuji určitě přečíst i předchozí dva díly.

V prvním díle Intoxikace: Důvod, proč nespalujete tuky jsem začal o svém příběhu, který mě k tomuto tématu přitáhl a uvedl jsem i návaznost detoxikace na spalování tuků.

Druhý článek Od intoxikace k detoxikace obsahuje konkrétní 5ti krokový návod, jak nastartovat očistu svého těla a mé zkušenosti z tohoto procesu.

Dnes se budu věnovat detoxikaci v dlouhodobém horizontu a udržení zdravě fungujícího těla. To přináší celou řadu pozitiv, které jsem zmínil v předchozích článcích. Teď si vezměte tužku a papír a přemýšlejte, jak zavést alespoň 5 následujících bodů do životosprávy.

Pusťme se do toho!

Celý článek: Dlouhodobá detoxikace: Cesta k trvalému zdraví!

Poslat e-mailem

Od intoxikace k detoxikaci: Postupy očisty těla

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 14. března 2013 | Kategorie Spalování tuků

Od intoxikace k detoxikaci: Postupy očisty těla

Na úvod ještě připomenu první článek o intoxikaci - jeho nepřečtení je pouze na vlastní nebezpečí! Podcenění intoxikace, může přivodit velmi známé nepříjemnosti. Navíc uvědomění si problému je prvním krokem k jeho odstranění. (Když si alkoholik neuvědomí, že je alkoholikem, jak ho chcete léčit??)

Tento díl jsem zaměřil na druhý krok procesu - detoxikaci - tedy na proces očisty našeho těla. Pozor! Připomínám, že detoxikace neznamená jíst zdravě.

Dnes se dozvíte, jak detoxikovat tělo v začátku a prolomit zabrzděné spalování tuků. Dále se s vámi podělím o další zkušenosti se změnou životního stylu a doufám, že u vás probudím zapálení pro zdravější JÁ! ;-)

Celý článek: Od intoxikace k detoxikaci: Postupy očisty těla

Poslat e-mailem

Intoxikace: Důvod, proč nespalujete tuky

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 11. března 2013 | Kategorie Spalování tuků

Intoxikace: Důvod, proč nespalujete tuky

V dnešní době je poměrně vžitá představa, že více pohybu a méně jídla je jasná cesta ke štíhlejší postavě. Co znamená více pohybu? A o kolik méně jídla? Odpovědí je více, než trenérů, dietologů a nutričních poradců dohromady.

Chcete-li se nadobro zbavit přebytečných tuků, musíte změnit svůj životní styl - krátkodobá změna totiž přinese jen dočasné výsledky. Co když ale pravidelně cvičíte, běháte, stále jíte zdravě, podařilo se vám zhubnout, ale nyní zkoušíte vše možné a nic?

Téměř vždy je prostor vylepšit stávající pohybové aktivity a stravovací návyky, nicméně v takovém případě se potýkáme s docela jiným problémem - intoxikací našeho organismu!

Denně jsme totiž vystavování látkám, které jsou pro naše tělo škodlivé - obecně je nazýváme toxiny. Pod tímto pojmem si můžete představit chemikálie a přípravky používané na zvýšení produkce zemědělských plodin nebo urychlení růstu drůbeže, prasat, skotu i chovných ryb.

Pojďme si tedy povědět, co je to intoxikace našeho těla a jak se tento stav projevuje.

Celý článek: Intoxikace: Důvod, proč nespalujete tuky

Poslat e-mailem

5 důvodů, proč zařadit mrtvé tahy

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 5. března 2013 | Kategorie Budování svalů

5 důvodů, proč zařadit mrtvé tahy

I když jste možná do teď o mrtvých tazích neslyšeli, znáte je moc dobře. Mimo dřepů je to jeden z nejčastějších pohybů, které během dne děláte.

De facto jde o to, že seberete něco ze země a zvednete to.

Doma zvedáte věci vážící pár kilo. Při stěhování to bývá pár desítek kilo. A v posilovně to může být i pár set kilo, proto je to tak zajímavé. :-)

Taky u každé z těchto situací se způsob tohoto pohybu hodně mění. Zkuste zvednout 100+ kg s nezpevněnými zády a bude vám jasné, o čem mluvím. (Raději to ale nezkoušejte.)

Celý článek: 5 důvodů, proč zařadit mrtvé tahy

Poslat e-mailem

4 tipy, jak posílit spalování tuků

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 27. února 2013 | Kategorie Spalování tuků

4 tipy, jak posílit spalování tuků

Dnes bych vám chtěl představit několik zásad, které spálí další procenta podkožního tuku i přes to, přestože není potřeba navyšovat své úsilí při tréninku nebo zásadním způsobem upravovat jídelníček!

Pokud se držíte základních pravidel, tyto praktické a snadno aplikovatelné rady vás posunou o stupeň výš.

Čím zvýšit spalování tuků, než vyběhnete ven?

Kdy je ideální čas jít běhat, aby tělo bralo energii primárně z tukových zásob?

Jak spálit tuky i v koupelně a co dělat/nedělat po tréninku, abyste podpořili spalování tuků?

To a další vychytávky se dozvíte v nadcházejících řádcích!

Celý článek: 4 tipy, jak posílit spalování tuků

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack