Nová Výzva 21 dní pro rok 2016

10 rad jak vyždímat z jídla maximum - pokračování

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 10. dubna 2012 | Kategorie Stravování

10 rad jak vyždímat z jídla maximum - pokračování

V první části tohoto dvojčlánku jste se dozvěděli šest praktických rad, jak zlepšit citlivost na inzulín. Také jsem popsal, proč je inzulínová citlivost tak důležitá.

Nyní tedy víte, jak na tělo působí skořice, ovoce, nadměrné množství podkožního tuku a jaká je nejlepší strategie pro nabírání svalové hmoty.

Dnes bude řeč o přírodních doplňcích stravy. 

Celý článek: 10 rad jak vyždímat z jídla maximum - pokračování

Poslat e-mailem

Zjednodušte si život!

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 30. března 2012 | Kategorie Motivace

Zjednodušte si život!

Domníváte se, že začít posilovat a změnit stravu je příliš složité a nebudete na to mít čas? Tak to ale není, a i když si připadáte zaneprázdnění, lze to časově bez problému zvládnout.

Nejdřív se zaměřím na to, co dělat v posilovně a pak v krátkosti shrnu stravu. Protože se pomalu blíží slunečné dny, kdo by chtěl trávit v posilovně nebo v kuchyni moře času...

Soustřeďte se proto jen na to nezbytné v tréninku i v jídelníčku a ostatní věci vynechte.

40 minut na trénink stačí

Jestli se vám to zdá málo, pak děláte příliš mnoho cviků nebo sérií a nekontrolujete délku odpočinku mezi sériemi. Krátký a intenzivní trénink vám pomůže se lépe soustředit od prvního cviku do posledního a současně udrží hladinu vašeho testosteronu na maximu. Díky krátkým pauzám a zakyselení svalů se v těle začne produkovat i růstový hormon, který je ideální pomocník při nabírání i hubnutí.

Celý článek: Zjednodušte si život!

Poslat e-mailem

10 rad jak vyždímat z jídla maximum

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 20. března 2012 | Kategorie Stravování

10 rad jak vyždímat z jídla maximum

Již před delší dobou jsem se začal zajímat o zlepšení využití živin z jídel a taky to, jak poskytnout tělu lepší podmínky regenerace. Šel jsem za jasným cílem – rychlejší rekompozice těla – tedy přibírat svaly a zároveň shodit tuk. Dovoluji si vám představit nejmocnější přirozenou látku, která se podílí na změně postavy - inzulín!

Nejlepší vlastností inzulínu je, že zlepšuje využitelnost sacharidů i bílkovin. Z tohoto důvodu jsem se zajímal, jak maximálně vylepšit citlivost inzulínu. Zde máte první várku vyzkoušených rad, jak zlepšit inzulínovou citlivost:

Celý článek: 10 rad jak vyždímat z jídla maximum

Poslat e-mailem

Proč si vést tréninkový deník?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 12. března 2012 | Kategorie Budování svalů

Proč si vést tréninkový deník?

Pro mnohé je vedení tréninkového deníku a zapisování všech opakování, sérií, cviků, vah a pocitů z tréninku považováno za ztrátu času. Soudím tak na základě počtu lidí, kteří si s tím dají tu práci – je jich totiž velmi málo.

V tomto článku se pokusím osvětlit důležitost vedení tréninkového deníku a zmínit výhody, které vám to bezesporu přinese.

V zásadě máte 2 možnosti:

Buď si deník vedete a máte jasný přehled o tom, co v posilovně děláte a jaký bude váš následující trénink, nebo střílíte od boku, přeskakujete ze cviku na cvik, nevíte, jakou váhu si naložit další trénink a vaše počínání v posilovně je zkrátka chaotické.

Celý článek: Proč si vést tréninkový deník?

Poslat e-mailem

Nejlepší kamarádi bolavých zad

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 27. února 2012 | Kategorie Ostatní

Nejlepší kamarádi bolavých zad

Dlouhé vysedávání na židli nebo na pohovce je asi tou nejhorší činností, díky které vás bolí záda. Bohužel někteří nemají na výběr, protože jejich zaměstnání jim nedovolí se jen tak odlepit od židle. Stejně jako mnoho dalších ani já se jen tak nevyvlíknu z práce u počítače, když udržuji v chodu dva internetové portály www.trener-online.cz a www.cviceni-doma.cz.

Před Vánocemi to ovšem dospělo do situace, kdy jsem střídavě pracoval, učil se na zkoušky do školy a trávil sezením na židli více času, než je zdrávo.

Každopádně všechno zlý je k něčemu dobrý, takže jsem dal dohromady několik praktických pomůcek, které pomohou zmírnit či zcela utlumit bolesti zad.

Celý článek: Nejlepší kamarádi bolavých zad

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack