5 důvodů, proč zařadit mrtvé tahy

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 5. března 2013 | Kategorie Budování svalů

5 důvodů, proč zařadit mrtvé tahy

I když jste možná do teď o mrtvých tazích neslyšeli, znáte je moc dobře. Mimo dřepů je to jeden z nejčastějších pohybů, které během dne děláte.

De facto jde o to, že seberete něco ze země a zvednete to.

Doma zvedáte věci vážící pár kilo. Při stěhování to bývá pár desítek kilo. A v posilovně to může být i pár set kilo, proto je to tak zajímavé. :-)

Taky u každé z těchto situací se způsob tohoto pohybu hodně mění. Zkuste zvednout 100+ kg s nezpevněnými zády a bude vám jasné, o čem mluvím. (Raději to ale nezkoušejte.)

Celý článek: 5 důvodů, proč zařadit mrtvé tahy

Poslat e-mailem

5 rad osobního trenéra

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 4. června 2012 | Kategorie Budování svalů

5 rad osobního trenéra

Jelikož pravidelně dostávám otázky ohledně tréninku a sestavení tréninkového plánu, rozhodl jsem se, že sepíšu několik základních doporučení pro ty z vás, kteří pravidelně chodí do posilovny a sestavují si plán samy.

Každý se přirozeně snaží najít ten nejlepší tréninkový plán. Když ale nedáte tréninkovému plánu dostatek času, můžete mít ideální plán přímo před nosem, a přesto skočíte po něčem novém, moderním, plném superlativů, ale ve výsledku horším...nevíte kam tím mířím?

Tak čtěte dál!

Celý článek: 5 rad osobního trenéra

Poslat e-mailem

Trénink do selhání: klady a zápory

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 21. května 2012 | Kategorie Budování svalů

Trénink do selhání: klady a zápory

Toto téma pokládám za velmi důležité z krátkodobého i dlouhodobého hlediska, chcete-li dosáhnout silových i svalových přírůstků a vyhnout se zranění. Také to má zásadní vliv na vaše zdraví a to, jak dlouho budete schopni s posilování pokračovat bez zranění a plni elánu do dalších tréninků.

Než si tedy vezmete k srdci radu nabouchaného týpka z posilovny, že až při posledním opakování do selhání budujete svaly, poslechněte si, jaké jsou pro a proti a vytvořte si na to vlastní názor!

Celý článek: Trénink do selhání: klady a zápory

Poslat e-mailem

Jak si vybudovat široká ramena?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 17. dubna 2012 | Kategorie Budování svalů

Jak si vybudovat široká ramena?

Otázka: Ahoj Tome, nejprve bych ti rád poděkoval za stránky, nemůžu si je vynachválit. Měl bych na tebe dotaz ohledně budování svalů na ramenou.

Dělám Arnoldovy tlaky a upažování s jednoručkami a chci, aby moje ramena zmohutněla a celkově byla širší. Jsou tyto cviky správné? Nebo jsou nějaké lepší cviky na ramena? Díky za odpověď, Filip.

Celý článek: Jak si vybudovat široká ramena?

Poslat e-mailem

Proč si vést tréninkový deník?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 12. března 2012 | Kategorie Budování svalů

Proč si vést tréninkový deník?

Pro mnohé je vedení tréninkového deníku a zapisování všech opakování, sérií, cviků, vah a pocitů z tréninku považováno za ztrátu času. Soudím tak na základě počtu lidí, kteří si s tím dají tu práci – je jich totiž velmi málo.

V tomto článku se pokusím osvětlit důležitost vedení tréninkového deníku a zmínit výhody, které vám to bezesporu přinese.

V zásadě máte 2 možnosti:

Buď si deník vedete a máte jasný přehled o tom, co v posilovně děláte a jaký bude váš následující trénink, nebo střílíte od boku, přeskakujete ze cviku na cvik, nevíte, jakou váhu si naložit další trénink a vaše počínání v posilovně je zkrátka chaotické.

Celý článek: Proč si vést tréninkový deník?

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack