Vybudujte si více svalů za kratší dobu

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 21. května 2011 | Kategorie Budování svalů

Vybudujte si více svalů za kratší dobu

Dnes bych se rád zastavil nad otázkou, proč je vysoko objemový trénink jedním z nejrozšířenějších způsobů tréninku v posilovnách a proč to není ideální způsob tréninku pro většinu lidí. Jestliže trénujete tímto stylem, kladete na regeneraci svalů značné nároky a navíc trávíte zbytečně dlouhou dobu v posilovně. Jinými slovy se ochuzujete o rychlejší svalový růst. Přitom tento styl nemá z vědeckého ani historického hlediska logické opodstatnění, pokud nesypete něco zakázaného. Na další problémy s tím spojené také upozorňuji i ve svém e-booku 20 největších chyb při budování svalů.

Celý článek: Vybudujte si více svalů za kratší dobu

Poslat e-mailem

Je budování svalů genová záležitost?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 9. února 2011 | Kategorie Budování svalů

Je budování svalů genová záležitost?

Určitě jste už slyšeli o tom, jak vaše genetické předpoklady ovlivňují výsledky při nabírání svalové hmoty. Mnoho mladých kluků, kteří posilují a nevidí stejné výsledky jako jejich vrstevníci, nabývá představy, že mají „špatnou genetiku“ a svádí všechnu vinu na tento faktor.

Jsou tedy někteří z nás obdaření skvělými genetickými předpoklady pro budování svalů a jiní mají zkrátka smůlu a nezbývá jim nic jiného, než odejít se svěšenou hlavou a vybrat si jiné hobby?

Celý článek: Je budování svalů genová záležitost?

Poslat e-mailem

Jak pauzy mezi sériemi ovlivňují svalový růst

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 18. ledna 2011 | Kategorie Budování svalů

Jak pauzy mezi sériemi ovlivňují svalový růst

Volba správných pauz mezi sériemi je podstatná věc, když chcete získat svaly nebo se zbavit podkožního tuku. Různá délka odpočinku totiž vyvolá v těle odlišné reakce, přestože zvolený cvik, počet sérií, počet opakování a zátěž zůstane stejná. Příliš krátké pauzy nejsou vhodné, protože nemáte dostatek potřebnou energii na další sérii. Na druhou stranu dlouhé pauzy mohou příliš roztáhnout délku tréninku, což nepříznivě ovlivňuje hladinu kortizolu v těle. Takže jak nato?

Celý článek: Jak pauzy mezi sériemi ovlivňují svalový růst

Poslat e-mailem

Optimální frekvence tréninků

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 7. prosince 2010 | Kategorie Budování svalů

Optimální frekvence tréninků

Jestliže nevíte, co si přesně si představit pod pojmem frekvence tréninků, jedná se o počet tréninků v jednom mikrocyklu (kalendářním týdnu). Je-li Vaším cílem budovat svalovou hmotu, neměli byste podstupovat náročný trénink vícekrát než jednou denně. Může to znít jako hloupá rada, ale pro naprosté začátečníky se o tom raději zmíním. Pokud Vás totiž napadají myšlenky, že byste klidně trénovali vícekrát denně, je to známkou toho, že Vaše tréninky nejsou intenzivní a k budování svalů nepřispějí.

Zde zkrátka neplatí čím častěji, tím lépe. Proto se stále někteří diví, proč vypadají pořád stejně a zvedají pořád stejná závaží, když chodí do posilovny každý den.

Celý článek: Optimální frekvence tréninků

Poslat e-mailem

Jak rychle byste měli zvedat činky?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 3. prosince 2010 | Kategorie Budování svalů

Jak rychle byste měli zvedat činky?

Pokud se věnujete posilování a něco jste si o tom už načetli, víte, že záleží nejen na počtu sérií a opakování, zvolené zátěži a výběru správného cviku, ale svou roli hraje i rychlost, se kterou jednotlivá opakování provádíte.

Někteří „odborníci“ doporučují super-pomalé tempo opakování jako například: 6-1-4. Pro ty, kdo netuší, co to znamená: 6 sekund provádíte kontrakci (zvedáte činku) - 1 vteřinu setrváte ve vrcholné fázi - 4 vteřiny provádíte excentrickou fázi (spouštíte činku do původní polohy). Někteří naopak preferují rychlá opakování a jiní se tímto problémem vůbec nezabývají. Co je správně a proč, se dozvíte v následujících řádcích.

Celý článek: Jak rychle byste měli zvedat činky?

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack