Ideální počet opakování v sérii

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 23. listopadu 2010 | Kategorie Budování svalů

Ideální počet opakování v sérii

Toto je poměrně podstatné téma, když přijde řeč na budování svalové hmoty. Je všeobecně známo, že příliš nízký nebo naopak příliš vysoký počet opakování nepřinese nejrychlejší možné výsledky.

Snad každý, kdo posiluje, Vám bude tvrdit, že nejlepší rozmezí opakování pro budování svalů je 8 až 12. Stejně tak každý kulturistický časopis nebo internetové stránky budou tvrdit to samé. Pravda je to jen z části, a proto rozeberu tohle téma detailněji.

Nejprve je potřeba si uvědomit, že budování svalů jde ruku v ruce s nárůstem síly. Téměř nikdy neuvidíte neskutečně silného jedince, který je hubený. Na druhou stranu jen těžko narazíte na týpka s obrovskými svaly, který nemá sílu. Pro současnou stimulaci síly a svalového růstu je potřeba snížit počet opakování.

Celý článek: Ideální počet opakování v sérii

Poslat e-mailem

Tréninkový objem aneb proč nedělat vysoký počet sérií

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 17. listopadu 2010 | Kategorie Budování svalů

Tréninkový objem aneb proč nedělat vysoký počet sérií

Tréninkový objem můžeme definovat jako celkový počet sérií, opakování a zátěže, se kterou pracujeme. Zjistíme ho vynásobením těchto parametrů. Jestliže zvedáme 75kg na dřepy, a to ve 3 sériích po 10 opakování, bude to vypadat následovně: 75kg x 3 série x 10 opakování = 2250kg. Teď když víte, co znamená tréninkový objem, můžeme si říct, proč kulturistický trénink z dlouhodobého hlediska nefunguje pro většinu obyčejných lidi.

Celý článek: Tréninkový objem aneb proč nedělat vysoký počet sérií

Poslat e-mailem

Výběr správných cviků pro maximální svalový růst

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 5. listopadu 2010 | Kategorie Budování svalů

Výběr správných cviků pro maximální svalový růst

Výběr cviků tvoří první krok při sestavování kvalitního tréninkového plánu. Bohužel mnoho lidí dělá chybu už při tomto kroku, a proto jejich výsledky nejsou optimální. Vybírat si cviky podle toho, jak se mi cvik líbí nebo jaké cviky dělají kulturisté, není dobrý nápad. Nejprve se naučte základní vícekloubové cviky a buďte v těchto cvicích excelentní, pak můžete zkoušet další doplňkové cviky.

Představte si, že chcete být skvělý matematik. Když nebudete umět sčítat, odčítat, násobit a dělit, nikdy nebudete dobří v matematice. Zkrátka být skvělý v základech je důležitým předpokladem k tomu, abyste se mohli dále zlepšovat. Převedeno do jazyku posilování - buďte nepřekonatelní na základních cvicích a až pak zkoušejte nějaké doplňkové cviky.

Celý článek: Výběr správných cviků pro maximální svalový růst

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack