Rozhovor s vítězem naší soutěže

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 19. září 2012 | Kategorie Motivace

Poslat e-mailem

Rozhovor s vítězem naší soutěže

Vzhledem k tomu, že se blíží další soutěž v přeměně postavy, připravil jsem si pro vás rozhovor s výhercem naší předešlé soutěže. Mnozí z vás mi psali, že by chtěli takovou soutěž absolvovat taky, takže nyní máte možnost – zapojte se do soutěže.

Do soutěže se může přihlásit opravdu kdokoliv!

Nyní můžete posbírat nějaké informace od člověka, který o přeměně postavy už něco ví.

TJ: Ahoj Lukáši, prozradím na tebe jednu věc. Původně, když jsem ti o soutěži řekl, moc se ti do ní nechtělo. Proč?

LG: Čau Tome, tak hned napoprvé jsem ani nijak na tu soutěž nemyslel. Měl jsem jiné starosti, víš jak... Jenže popichování od tebe mi změnilo názor a tak jsem si řekl, že za zkoušku nic nedám. Proto jsem poslal fotky na soutěž.

-----

TJ: Je mi to jasný. Každý má plnou hlavu dennodenních starostí a přemýšlet takhle dopředu není obvyklé. Co tě teda nakonec přimělo se přihlásit a zkusit to?

LG: Jak jsem psal, ty jsi mě hodně povzbudil.

Ale taky já jsem chtěl vidět, jestli jsem schopný držet se tréninků, jídelníčku a celého režimu delší dobu a dosáhnout nějakých výsledků.

-----

TJ: Tak to mám radost, že se mi to podařilo. ;-) Nerad s někým ztrácím čas. Teď k tvé přípravě – jak moc si upravil svůj jídelníček oproti předešlému a jak moc časově náročná byla jeho celá příprava?

LG: Jídelníček a přípravu jídla mám celkem vychytanou, takže příprava a tak moc času nezabrala. Navíc mě takové to vaření baví. Nějak mě to chytlo v předchozí práci :).

Jídelníček jsem změnil jenom v tom, že jsem se snažil držet sacharidy na nízké úrovni po většinu týdne. Ve dnech, kdy jsem měl náročnější trénink, jsem si zase přidal. Takže dá se říct, že takové to cyklování, ale upravené podle mě.

Mě šlo spíše o shození nějakého procenta podkožního tuku.

-----

TJ: Na téma rychlé přípravy jídelníčku by jistě naši čtenáři rádi slyšeli nějaké praktické tipy. Ale to až v nějakém samostatném článku. Teď k tréninku – jakým tréninkovým plánem ses celou dobu řídil?

LG: V době soutěže jsem dělal plán Home Warrior přímo z těchto stránek. K tomu jsem chodil běhat v netréninkové dny. Běhal jsem hlavně ráno na lačno.

Dříve jsem běhával spíš intervalově. Tentokrát jsem chtěl zkusit běhat na lačno. Zajímalo mě, jaké výsledky budu mít, tak jsem to zkusil. Do toho občas ty intervaly odpoledne.

Ranní běh se skládal zhruba ze 35-50 minutového běhu, podle toho, jak jsem se cítil a jak jsem mohl. K ruce jsem měl monitor srdečního tepu a snažil se tep držet na stálé hodnotě po celou dobu běhu.

Intervalový trénink jsem zařadil jednou týdně. Doběhnul jsem na nedaleké travnaté hřiště a trénink začal.

Běhal jsem 12 krát zhruba 16 sekund, a pak 40 sekund pauza. Začínal jsem tak, že jsem neběžel od začátku co nejrychleji. Zvolil jsem zhruba 75-85% mého maxima a pak do toho šel naplno. Postupem času jsem přidával počty přeběhnutí, délky běhu a zkracoval jsem přestávky.

V té době jsem to měl vše hezky rozjeté a nedělalo mi problémy vše dodržovat. Pak mě ale potkalo trhání osmičky a musel jsem běh a tréninky vysadit.

-----

TJ: Trhání osmiček je vždy dost nepříjemné. Brácha si tím nedávno taky prošel. Musel si kvůli tomu upravit i stravu nebo si vynechal jen tréninky?

LG: Zubař mi doporučoval, abych byl 14 dní v klidu. To mě docela zaskočilo, protože tak dlouho nic nedělat jsem si nedovedl představit.

Samozřejmě po sedmi nudných dnech doma jsem vyrazil na běh i se stehy v puse. Žádná bolest nebo vyjetí stehů se nekonalo, tak jsem začal dělat vše jako předtím.

Stravu jsem zvlášť neupravoval, ale musel jsem vynechávat mandle a podobné tvrdé věci, protože to bych těžko rozkousal... Jinak jsem se snažil jíst opatrně a beze změny.

-----

TJ: Tak to buď rád, že si to tak lehce přečkal. Brácha se musel ládovat práškama na bolest, aby se vůbec vyspal. Týdenní pauza dokáže člověka vykolejit. Nebyl to pro tebe problém se vrátit zpátky do tréninků?

LG: Když jsi v něčem pravidelný, tak si tělo zvykne a je to automatika. Ze začátků bylo nejtěžší přinutit se ráno vstát na běh, ale po nějaké době to už nebyl problém. Do posilovny jsem se chodil jak odreagovat, tak na sobě pořádně zamakat, protože jsem chtěl něčeho dosáhnout a baví mě to. Bez posilovny si to už asi nedokážu představit.

-----

TJ: Přesně vím, o čem mluvíš. Teď bych si svý tréninky taky bez posilky nedokázal představit. A co suplementy a regenerace? Jak moc si tomu dal?

LG: Samozřejmostí byl pro mě minimálně 8 hodinový kvalitní spánek. Bez toho by to nešlo.

Taky jsem dbal na protažení po každém tréninku, abych svaly uvolnil. Potom jsem zkoušel taky kontrastní sprchy. To je taky dobrá věc.

Se suplementy jsem to nepřeháněl, mám jen protein, rybí tuk, hydrolizovaný kolagen a to je asi vše.

-----

TJ: Jasný, zkrátka žádný složitosti a držet se víceméně základů. V průběhu soutěže si pracoval v Anglii. Angličani ale nejsou zrovna národ, který si potrpí na skvělé postavě. Komentovali nějak tvé úsilí, přípravu jídel a tak?

LG: Tak kamarádi, známí i spolupracovníci mě měli za blázna a hodněkrát mi to bylo i řečeno. Prý jsem šílený, chodit skoro každé ráno běhat a to ještě na lačno!

Taky se ozývali, když mě viděli, jak si nosím krabičky s jídlem nebo vynechávám oslavy, party, nepiju alko apod. No moc to nechápali, ale po nějaké době se to zlomilo a začali mě obdivovat, že mám takovou vůli. To člověka vždy potěší.

Nakonec se díky tomu moji dva kamarádi rozhodli chodit taky do posilovny a teď si také nosí krabičky s jídlem. To myslím hovoří za vše.

-----

TJ: To rád slyším, že to mělo takový pozitivní dopad. Cílem těchto stránek totiž není jen naučit lidi, jak změnit svou postavu, ale také předat tuto zkušenost dál. Vidím, že se nám to daří a pomalu se to šíří mezi další lidi!

Mimochodem směješ se teď ty jim, že si nosí krabičky? :-)

LG: To by mě ani nenapadlo. Nevím, prostě mi to přijde normální, že si někdo s sebou vezme jídlo v krabičce. Když chceš být hora svalů nebo na sobě jakkoli pracovat, nejde to dělat jinak.

Pro většinu lidí je nemožné si odskočit domu a tam se v klidu najíst, takže krabičky nebo jídlo s sebou je jasná volba.

Viděl jsem to dávno, ještě když jsem netrénoval, v televizi a časopisech a vím, že tak se to dělá, nehledě na to, kdo se ti směje. Ty si jdeš za svým a to je hlavní.

-----

TJ: Samozřejmě to bylo myšleno s nadsázkou. Sám mám jídlo v krabičkách, takže to beru jako nedílnou součást úspěšné přeměny postavy. Poslední otázka je, co ti tato soutěž dala a co by si vzkázal těm, kteří uvažují o účasti při příštím konání soutěže?

LG: Soutěž ve mně probudila opravdovou vůli. Když člověk opravdu chce, vše dodržuje, snaží se stále zlepšovat se a pak nakonec vidí výsledky – to je parádní pocit. Zjistíš taky, jaký styl tréninku a stravy je pro tebe lepší a efektivnější, takže se i dost naučíš.

Také přemýšlíš, jak a co dělají ostatní soutěžící. Jestli toho děláš dost nebo málo a snažíš se prostě dělat úplný maximum. Prostě makáš.

Nakonec bych ostatním vzkázal, že nikdy není pozdě začít, ať je cíl jakýkoli. Jděte do toho, obujte se pořádně do tréninků a vydržte to do konce! Protože výsledky se dostaví, jen tomu věřte a nepřestávejte!

-----

Co dodat...

Tak jste to slyšeli sami. Co a jak dělat zhruba víte.

Je to jednoduchý – jezte zdravě, na tréninku ze sebe vydejte to nejlepší, stále se zlepšujte a hlavně vše bez výmluv dodržujte. Co je na tom ale nejtěžší???

Dodržovat to, i když se vám vůůůbec nechce.

K tomu potřebujete pevnou vůli, pořádnou motivaci a silný důvod, proč tohle všechno hodláte podstoupit. (Doufám, že jsem tím odpověděl i na otázku: „Proč se přihlásit do nové soutěže?“)

-----

Díky za vaše komentáře a snad to další z vás nakopne se do soutěže přihlásit. Konec přihlášek je do půlnoci 23.9.2012!

Váš trenér online,
Tomáš Jehlička

Poslat e-mailem

Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack