10 rad jak vyždímat z jídla maximum

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 20. března 2012 | Kategorie Stravování

10 rad jak vyždímat z jídla maximum

Již před delší dobou jsem se začal zajímat o zlepšení využití živin z jídel a taky to, jak poskytnout tělu lepší podmínky regenerace. Šel jsem za jasným cílem – rychlejší rekompozice těla – tedy přibírat svaly a zároveň shodit tuk. Dovoluji si vám představit nejmocnější přirozenou látku, která se podílí na změně postavy - inzulín!

Nejlepší vlastností inzulínu je, že zlepšuje využitelnost sacharidů i bílkovin. Z tohoto důvodu jsem se zajímal, jak maximálně vylepšit citlivost inzulínu. Zde máte první várku vyzkoušených rad, jak zlepšit inzulínovou citlivost:

Celý článek: 10 rad jak vyždímat z jídla maximum

Poslat e-mailem

Protein vs gainer

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 7. února 2012 | Kategorie Stravování

Protein vs gainer

Stále se setkávám s jedinci, kteří se všemi možnými způsoby snaží o obrovské svaly, ale dopouštějí se poměrně zbytečné chyby:

– po tréninku dávají přednost pevné stravě s domněnkou, že poskytují tělu to nejlepší a nejstravitelnější.

''Nenechte se zmást nesmysly a jděte svalům naproti!''

Nejčastějším důvodem pro volbu pevné stravy bývá negativní zkušenost (kvůli neznalosti) s produktem, který vám nechutnal, způsoboval plynatost nebo jste ho nesmyslně dávkovali.

Celý článek: Protein vs gainer

Poslat e-mailem

Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 2/2

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 9. prosince 2011 | Kategorie Stravování

Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 2/2

Nejprve krátce zrekapituluji, co jsme si pověděli v prvním díle této dvoudílné série. Představil jsem několik tipů, jak optimalizovat stravu před tréninkem a po něm. Řeč byla o vláknině, jejím načasování, o nezbytných minerálech podporujících silový trénink a také vhodných zdrojích živin.

Věnovali jsme se tedy hlavně výživě podporující samotný trénink v časovém horizontu cca 1 hodina před a 1 hodina po tréninku. Její důležitost dokazují i některé metody úpravy jídelníčku zaměřující se pouze na stravu před a po tréninku. Toť vše k prvnímu článku.

Dnes si povíme co, jak a kolik přijímat těsně před tréninkem, během něj a ihned po něm. Protože má tento článek sloužit jako praktický návod a nejen teoretické řeči, součástí jsou i konkrétní příklady. Tak jdeme na to!
 

Celý článek: Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 2/2

Poslat e-mailem

Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 1/2

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 6. prosince 2011 | Kategorie Stravování

Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 1/2

Chcete-li v posilovně podávat stále lepší a lepší výkony, měli byste vědět, jak se na trénink správně připravit. Jednou z nejdůležitějších věcí, které v rámci této „přípravy“ můžete udělat, je dodat tělu ty správné živiny ve správný čas. Strava před tréninkem totiž ovlivňuje vaší koncentraci při tréninku, distribuci živin a také jejich využití, což má přímý vliv na kvalitu tréninku.

Mám totiž zkušenosti s lidmi, jejichž výkony se spíše zhoršují. Určitě na to má vliv i řada dalších faktorů – například spánek, obecně jejich kvalita jídelníčku a stravovací návyky, ale také poslední jídlo, co si dají před tréninkem.

Každý by měl o těchto nedostatcích něco vědět, a proto jsem pro vás zpracoval tento dvoudílný článek o stravě před tréninkem, po tréninku a v jeho průběhu.

Celý článek: Jídelníček pro lepší výkonnost při tréninku 1/2

Poslat e-mailem

Jak spálit tuky a nabrat svaly v rekordním čase - jídelníček

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 11. září 2011 | Kategorie Stravování

Jak spálit tuky a nabrat svaly v rekordním čase - jídelníček

Tak pro vás mám pokračování článku o sacharidovém cyklování. Jak jsem psal v závěru minulého článku, dnes blíže rozeberu, jak jídelníček sestavit a jak by měl v konečné podobě vypadat. Také vám nabídnu několik rad, jak zabudovat tento způsobu stravování do každodenního fungování. Tyto rady už několik měsíců sám používám a podařilo se mi díky nim výrazně usnadnit dodržování mého jídelníčku.

Sestavil jsem pro vás 10 úrovní, do kterých můžete postoupit při své přeměně postavy v rámci spalování tuků a budování svalů. Samozřejmě se můžete těšit na konkrétní jídelníček, který několika mým klientům pomohl spálit v průměru 5,2 kg tuků a nabrat současně skoro 3,8 kg svalové hmoty v období dvou měsíců!

Jestliže jste ještě nečetli prvotní článek pojednávající o tomto tématu, pak čtěte Jak spálit tuky a nabrat svaly v rekordním čase.

Celý článek: Jak spálit tuky a nabrat svaly v rekordním čase - jídelníček

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack