Jak je to s bílkovinami a jejich příjmem?

Autor: Jakub Jiřičný | Datum: 19. srpna 2011 | Kategorie Stravování

Jak je to s bílkovinami a jejich příjmem?

Vzpomínám si, jak jsem před rokem hledal na internetu způsoby zvýšení příjmu bílkovin (= proteinů). Posbíral jsem informace na kulturistických stránkách, kde doporučovali 2,2-3g bílkovin na kg. Přišlo mi to hodně, ale všude jsem se dočetl, že je takové množství nutné, jinak tělo nebudou mít dost stavebních kamenů na tvorbu svalů. Určitě není pochyb o tom, že jsou bílkoviny důležité při tvorbě svalů.

Otázkou však je: „Potřebujeme opravdu takové dávky bílkovin, jaké nám doporučují výrobci proteinových nápojů a kulturistické stránky?“

Celý článek: Jak je to s bílkovinami a jejich příjmem?

Poslat e-mailem

Jak spálit tuky a nabrat svaly v rekordním čase

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 8. července 2011 | Kategorie Stravování

Jak spálit tuky a nabrat svaly v rekordním čase

Po delší době se opět hlásím s cennými informacemi ohledně toho, jak přeměnit svou postavu dle vašich představ. Tentokrát pro vás mám jednu z nejúčinnějších metod na přeměnu postavy týkající se stravování. Co je na ní skvělé, je fakt, že pouze drobnými úpravami lze tento způsob stravování přizpůsobit jak na budování svalů i na spalování tuků.

Na internetu koluje řada článků popisujících, jak tato metoda funguje a jak ji zařadit do jídelníčku. Zvláštní je, že je tato metoda popisována jako „drastická“, „nejnáročnější“ a podobné extrémy. Klasické schéma, které všude najdete, bude 50, 100, 150, 200, 300, 400 a 500. Co to znamená? Řeč je o sacharidových vlnách nebo také sacharidovém cyklování a výše zmíněná čísla jsou počty sacharidů v gramech, které byste měli za den sníst.

Udržet se do 50g sacharidů za den je brutální. Ve skutečnosti to tak vůbec nemusí vypadat a sacharidové cyklování může být docela příjemné a jednoduché na dodržování. Pojďme si říct, jak na to!

Celý článek: Jak spálit tuky a nabrat svaly v rekordním čase

Poslat e-mailem

5 rad pro nabírání svalů

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 13. dubna 2011 | Kategorie Stravování

5 rad pro nabírání svalů

„Dobrý den, chtěl bych poradit s nabíráním svalů. Posiluji už více než rok a vážím už půl roku pořád stejně. Snažím se i čas od času přidat váhu na cviky, které cvičím, ale asi to nepomáhá. Můžete mi nějak poradit?“

Emaily tohoto typu a jim podobné dostávám v podstatě každý den. Spousta lidí stále dělá stejné chyby při výběr správných cviků, počtu sérií a opakování a stejně tak i mimo posilovnu ve svém jídelníčku. Jedí stále stejně velké porce a čekají, že jim svaly porostou samy od sebe. Více o nejčastějších chybách při budování svalů se můžete dočíst v mém e-booku.

Celý článek: 5 rad pro nabírání svalů

Poslat e-mailem

Proč je vynechávání jídel tou největší chybou?

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 8. dubna 2011 | Kategorie Stravování

Proč je vynechávání jídel tou největší chybou?

Značná část z nás se nenarodila s vrozenou predispozicí k tloustnutí. Vinu na tom nesou především špatné stravovací návyky a nedostatek pohybu. Dnes se budeme věnovat nejčastějšímu zlozvyku v oblasti stravování, a tím je vynechávání jídel, které se stalo běžnou součástí života některých lidí. Mnozí nevědí, co vše se za tímto problémem skrývá a k jakým důsledkům vede.

Neznalost je určitě jedním ze stěžejních důvodů, proč tomu lidé nevěnují dostatečnou pozornost. Pojďme si tedy v detailu říci, co za tím stojí, abyste takové chyby neopakovali.

Celý článek: Proč je vynechávání jídel tou největší chybou?

Poslat e-mailem

Získejte více energie změnou své stravy

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 1. března 2011 | Kategorie Stravování

Získejte více energie změnou své stravy

Asi není potřeba psát, že všechny potraviny, které jíme, nám dodávají energii. Může se tudíž zdát, že je jedno, jestli jíme polotovary a nezdravá jídla nebo přírodní neupravované potraviny. Hlavní je dostat do sebe dostatek energie a o víc se nemusíme starat.

Tahle asi přemýšlí hodně lidí. Proto není divu, že si během dne dávají jednu kávu za druhou a ani to jim nepomůže být efektivnější při své každodenní práci. Přemýšlejte více nad tím, co konzumujete. Možná přijdete nato, že váš problém s neustálou únavou můžete vyřešit jako mávnutím kouzelného proutku.

Celý článek: Získejte více energie změnou své stravy

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack