6 rad, jak zařadit 6 jídel do nabitého dne

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 4. února 2011 | Kategorie Stravování

6 rad, jak zařadit 6 jídel do nabitého dne

Tohle je ta kritická chvíle, kdy se nabité teoretické poznatky převádí do praxe. Nyní byste měli znát následující informace: celkový denní příjem kalorií pro dosažení svých cílů, rozložení jídel v průběhu dne a správnou energetickou hodnotu každého jídla. Jinými slovy máte dostatek podkladů, abyste se vydali tou nejkratší cestou k ideální postavě. Praxe bývá bohužel trochu jiná a člověk snadno zabředne do starých kolejí. Dnes se dozvíte šest praktických a snadno aplikovatelných doporučení, jak všechnu tu teorii převést do praxe!

Celý článek: 6 rad, jak zařadit 6 jídel do nabitého dne

Poslat e-mailem

7 důvodů proč jíst pravidelně

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 8. prosince 2010 | Kategorie Stravování

7 důvodů proč jíst pravidelně

Mnozí z Vás už sice ví, že dlouhé pauzy mezi jídly nebo vynechávání jídel mají negativní vliv na hubnutí a nabírání svalů. Nicméně velká část populace tyto chyby stále dělá.

Jedním z důvodů je neznalost problematiky. Proto bych Vám rád představil výhody, kterých dosáhnete, když budete jíst pravidelně. Dozvíte například:

  • po kterých jídlech nikdy nepřiberete
  • jak získáte více energie v průběhu celého dne
  • jak lze omezit přejídání a chutě
  • přínosy pravidelného stravování pro budování svalů a pro spalování tuků.

Celý článek: 7 důvodů proč jíst pravidelně

Poslat e-mailem

Základní principy nabírání pro hubeňoury

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 4. prosince 2010 | Kategorie Stravování

Základní principy nabírání pro hubeňoury

Strava hraje v životě sportovců, kulturistů a fitness nadšenců velkou roli. Proto je třeba mít na vědomí, že to, co jíme, dokáže zásadně ovlivnit i to, jak vypadáme na venek. Snad všichni vrcholoví sportovci přikládají stravě značný význam.

Pokud je řeč o budování svalové hmoty, strava je zodpovědná až za 50% výsledků. Jestliže jste typický ektomorf, který má pocit, že může sníst cokoliv a stejně se to na jeho postavě nijak neprojeví, vzrůstá důležitost stravy ještě více.

Podle legendárního trenéra Vince Girondy je strava zodpovědná za 80% úspěchu. I když je toto tvrzení trochu přehnané, neberte ho na lehkou váhu.

Celý článek: Základní principy nabírání pro hubeňoury

Poslat e-mailem

Jak upravit příjem kalorií pro spalování tuků

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 30. listopadu 2010 | Kategorie Stravování

Jak upravit příjem kalorií pro spalování tuků

Vždy platí, že pro redukci váhy potřebujete vytvořit energetický deficit. Musíte být ale opatrní, protože příliš velký deficit může zpomalit Váš metabolismus a způsobit ztrátu svalové hmoty. Vaším cílem by mělo být snížení množství podkožního tuku a současné udržení všech svalů. Jakákoliv dieta, která toto nerespektuje, je nevhodná a poskytne pouze přechodné výsledky.

Než budete pokračovat ve čtení, doporučuji si nejprve zjistit svůj aktuální energetický výdej.

Celý článek: Jak upravit příjem kalorií pro spalování tuků

Poslat e-mailem

Metody zjišťování energetického výdeje

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 19. listopadu 2010 | Kategorie Stravování

Metody zjišťování energetického výdeje

Zjištění energetického výdeje je zásadní informací, když chcete něco udělat se svou postavou. Přestože spalování tuků a nabírání svalů jsou protichůdné cíle, v obou případech budete pracovat s hodnotou energetického výdeje. Jak tuto hodnotu zjistíte, co Vám interpretuje, k čemu ji využijete a jak s ní pracovat se dozvíte v tomto článku.

Všechny výpočty představují energetický výdej při homeostáze, což je stav, kdy si udržujete přibližně stejnou váhu - nehubnete ani nepřibíráte. Abyste si zvolili jídelníček, který se bude nejvíce blížit Vašim potřebám, musíte nejprve znát svůj energetický výdej.

Celý článek: Metody zjišťování energetického výdeje

Poslat e-mailem

 
Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack