Tip číslo 1 pro rychlé spalování tuků!

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 13. listopadu 2014 | Kategorie Spalování tuků

Poslat e-mailem

Tip číslo 1 pro rychlé spalování tuků!

Přestože každý z nás máme při cestě za vysněnou postavou individuální překážky a problémy, tak drtivé většině lidí chybí jedna zásadní ingredience. Bohužel téměř každý s ní šetří, a pak se diví, že nevidí tak dobré výsledky, jak si představoval. Přitom je to tak prosté. Čtěte dál, mrkněte na video a posuďte sami!

Snaha, energie a intenzita

Nejde si myslet, že se úžasné věci v našem životě stanou ze dne na den jako mávnutím kouzelného proutku. Nebo že se stačí trochu snažit a ono to půjde tak nějak samo. Pokud se vám podařilo něco úžasného, pak sami víte, že trochu snahy nestačí. Pokořili jste vrcholek hory? Vyhráli jste závod? Přijali vás na vysněnou pozici ve firmě? Máte skvělé vztahy s rodinou i kamarády a jste šťastní? Vystudovali jste prestižní univerzitu? Vypracovali jste si postavu a cítíte se lépe než kdy jindy? Pokud ANO, pak vám gratuluju! Zasloužíte si to!

Všechny tyto věci mají totiž jedno společné. Vyžadovali hodně, ale opravdu hodně snahy, energie a intenzity. Klíčová je zde především intenzita. Pokud byste vše dělali lážo plážo, pak při výstupu na horu to nejspíš vzdáte, někdo rychlejší by vyhrál závod místo vás, ze školy by vás vyhodili a při přeměně postavy byste dříve či později uvízli na mrtvém bodě…

Co znamená přidat na intenzitě?

Podívejte se na následující video, kde mluvím o třech základních oblastech, ve kterých přidejte na intenzitě pro rychlejší přeměnu postavy. Jestli máte pocit, že jste už vyzkoušeli všechno, pak zkuste toto a bude to fungovat!

Co nestačí a kdy přidat?

Každý ví, že by se měl pohybovat a jíst zdravěji, aby zhubl a zpevnil si postavu. Ale opravdu to stačí k viditelné změně? Právě zde záleží na intenzitě, se kterou se do toho pustíte. Jestli změníte 1-2 jídla v jídelníčku, 3x týdně si lehce zacvičíte a kondiční aktivitu nezařadíte žádnou, pak to nebude fungovat.

Zvýšení intenzity znamená jednak přejít z pomalého klusání na opravdový běh či sprint a posunout tak intenzitu kondičního tréninku na novou úroveň. Dále změnit jednotlivá jídla v jídelníčku, aby byla z přírodních zdrojů a následně se naučit manipulovat s příjmem bílkovin, sacharidů a tuků k tomu, abyste spalovali tuky bez hladovění. Nakonec zvyšte intenzitu i při posilovacím tréninku tím, že postupně přejdete na těžší cviky nebo přidáte závaží na činky.

Začněte taky přemýšlet nad tím, kde a jak lze přidat na intenzitě, abyste dosáhli svého vytouženého cíle. Napište mi do komentářů, co vás napadlo. Díky moc!

Váš trenér online,

Tomáš Jehlička

Poslat e-mailem

Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack