Tréninkový objem aneb proč nedělat vysoký počet sérií

Autor: Tomáš Jehlička | Datum: 17. listopadu 2010 | Kategorie Budování svalů

Poslat e-mailem

Tréninkový objem aneb proč nedělat vysoký počet sérií

Tréninkový objem můžeme definovat jako celkový počet sérií, opakování a zátěže, se kterou pracujeme. Zjistíme ho vynásobením těchto parametrů. Jestliže zvedáme 75kg na dřepy, a to ve 3 sériích po 10 opakování, bude to vypadat následovně: 75kg x 3 série x 10 opakování = 2250kg. Teď když víte, co znamená tréninkový objem, můžeme si říct, proč kulturistický trénink z dlouhodobého hlediska nefunguje pro většinu obyčejných lidi.

Další obsah je přístupný pouze pro členy.

Stát se členem / Přihlásit

Poslat e-mailem

Co nabízí VIP členství?
Co znamená VIP členství?
Členská karta
Trener-online členská karta
Získejte 2 e-booky ZDARMA
Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při budování svalů.

Jak se těchto chyb vyvarovat!

Získat e-book
ZDARMA

Dozvíte se:

Největší chyby při spalování tuků.

Jak se těchto chyb vyvarovat!


Poslední články
Členové právě cvičí
Partneři
Gopay
Gorilla RAW Protein - proteinový matrix pro rychlou regeneraci Gorilla Burnout Fuel - Kvalitní náhrada pevného jídla Gorilla Workout Fuel - Gainer pro intenzivní tréninky Foam Roller Grid - Revoluční pěnový válec pro masáž a uvolnění

Cvičení doma - začít může každý    Jazykové studio Bon-mot.cz    Beautis - systém pro řízení kosmetického salonu
Gorilla Fitness eshop    Gorilla Workout Fuel - hardcore gainer    Gorilla Burnout Fuel - náhrada pevného jídla
Gorilla RAW Protein - účinný proteinový matrix    The GRID Foam Roller - masážní pomůcka

Data byla úspěšně odeslána.
Opravdu chcete plán smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete vybrané cíle smazat?
Opravdu chcete jídelníček smazat?

Doporučit e-mailem

Pro: (e-mailová adresa)
Od: (e-mailová adresa)
Poznámka

Klikněte na cíl pro jeho přidání

office crack